Freitag, 13. November 2020

Sunshine in your life

 *** Dieser Post enthält Werbung. ***

*** This post contains advertisement. ***

Yipieh, seit gestern kann man den neuen Release von Visible Image kaufen. Heute zeige ich Euch noch eine Kollage, die ich mit dem Sonnenset gemacht habe. 
 
Yeeha! Sincce yesterday you can buy the new release from Visible Image. Today I would like to show you another collage I made with the sun stamp set. 



Zunächst habe ich einen Hintergrund mit Distress Oxides gestaltet. Nachdem dieser gut getrocknet war, habe ich die Sonne mit Versamark drauf gestempelt und mit einem glitzernden Embossingpulver embosst. Der Farbton heißt Tequila Sunrise :) Die Sonne habe ich ausgeschnitten.
 
First I created a background with Distress Oxides. When that was well dried I stamped the sun with Versamark on it and embossed it with sparkling orange embossing powder. It is called tequila sunrise :) I then fuzzy cut the sun.
 
 
In diesem kleinen Video könnt Ihr sehen, wie schön die Sonne glitzert. Details habe ich mit Polychromos heraus gearbeitet.
 
In this short video you can see how sparkly the sun is. I put accents on it with Polychromos. 
 
 
Den Himmel meiner Kollage habe ich mit den Schablonen Lava und Fibres gestaltet. Außerdem habe ich noch Strahlen aus dem Set Rays of light darauf gestempelt. Auf diesen Hintergrund habe ich die unterschiedlichen Papiere geklebt und anschließend die Sonne mit Abstandspads angebracht. 
 
I created the heaven of my collage with the stencils Lava and Fibres. I also used the beams from the set Rays of Light and stamped them onto it. I glued the various papers on this background and finally the sun with distance pads. 

 
Ich fand die verschiedenen Papiere so schön passend für diese Jahreszeit. Die Farben, Muster und Strukturen spiegeln die Herbstatmosphäre wunderbar wieder. Dazu passend dann die warme Sonne in ihren gelb-orange Tönen. 
 
I found the various papers so matching for this season. The colours, patterns and structures display the autumn atmosphere so nicely. The warm sun with its yellow orange tones matches perfectly into it. 
 

Der Spruch ist auf Vellum gestempelt und embosst. Der Rahmen ist aus Streifen zusammen gestellt. 
 
The sentiment is stamped and embossed on vellum. The frame is made from stripes of cardstock.  


Visible Image


Materialliste
Supplies
 
 
Stempel / stamps: Visible Image Express Yourself, Rays of light, Rise and Shine 
 

 

 
Stempelkissen / stamp pads: Versamark; Distress Oxides fossilized amber, spiced marmelade, squeezed lemonade, qild honey, mustard seed, vintage photo
Embossingpulver / embossing powder: Sparkle N Sprinkle Tequila Sunrise; VictoriA Copper
Schablonen / stencils: Visible Image Lava, Fibres 
 
 
Posca dark brown
Polychromos 101, 188, 191, 193
 

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.

Grab the Badge
Grab our badge:

2 Kommentare:

  1. Oh, was für eine schöne Kollage. Die Farben und Muster passen toll zusammen. Vielen Dank fürs Teilen und Mitspielen bei Papercraft.
    Liebe kreative Grüße, Silke

    AntwortenLöschen
  2. Ooo, so pretty - I love the classic sun image and all your collage details - such fun with our colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!