Montag, 17. Dezember 2018

Charlie und Paulchen trifft SU

Uiuiuiui, nun wird es aber Zeit, die letzten Weihnachtskarten zu machen, sie zu schreiben und dann auch abzuschicken. Sonst kommen sie erst nach Weihnachten an. Wie weit seid Ihr? 
Well, it really is about time to make the last Christmas cards, to write something into them and send them off. Otherwise they will only arrive past Christmas. How far did you get with your cards yet?


Für meine Karte von heute habe ich ein altes Stampin Up Set genommen, dass ich noch nicht benutzt hatte, es aber so schön fand. Die Stempel habe ich mit einer ebenfalls noch jungfräulichen Stanze von Charlie & Paulchen kombiniert. 
Die Socken und der Kamin sind mit Copics koloriert. Außerdem habe ich den oberen Teil des Stanzteils damit eingefärbt.
Ich liebe die klassischen Farben zu Weihnachten einfach!

I used an old stamp set from Stampin Up for my card, which I hadn´t used yet, but find it so beautiful. I combined it with another virgin, a die from Charlie & Paulchen. 
The socks and the fire place are coloured with Copics as is the upper part of the sentiment, which says "magic of advent".
I just love the classical colours for Christmas.
 

Materialliste
Supplies
Stempel / stamps: Stampin Up Festive Fireplace
Stempelkissen / stamp pads: Memento rich cocoa
Stanzen / dies: Charlie und Paulchen; My Favourite Things MFT-1111 Ocean Waves

Copics W0, W3, W5, W7, YG21, YG25, G07, E51, R02, R27, R46, R89

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.

3 Kommentare:

  1. Such a sweet card! Thanks so much for sharing with us at the Color Throwdown! Merry Christmas and Happy New Year!

    AntwortenLöschen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    AntwortenLöschen
  3. Wie genial ist das denn?! sieht super aus!

    vielen dank für deine teilnahme bei sparkles monthly!

    glg silvi

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!