Sonntag, 29. November 2015

Ich gehe mit meiner Laterne

Als ich das Thema "Ich gehe mit meiner Laterne" zuerst las, dachte ich mir, dass ich bei dieser Bastelschöppchen-Challenge wohl aussetzen würde, doch da fiel mir mein neuer Stempel von Impression Obsession in die Hände und der ist doch wie gemacht für diese Challenge. Außerdem sollte ein Lichtlein her bei der Copic Marker Deutschland Challenge und eine winterliche Geburtstagskarte bei den Crafty Cardmakers. Für die Farbkombination habe ich mir die aktuelle Challenge von ColourQ ausgesucht, die ich so schön fand.
When I read the theme "walking with my lantern" for the first time, I thought, that I would not take part into the current challenge of the Bastelschöppchen, but then I held the new stamp from Impression Obsession in my hand and thought, what other stamp would fit, if not this one? The Copic Marker Germany Blog was also asking for a little light and the Crafty Cardmakers wanted to see a winter Birthday card. I was inspired by the colours from the current ColourQ combination, which I liked so much.


Das Motiv habe ich mit Memento gestempelt und mit Copics koloriert. Die Nähte sind mit Copics multiliner und Signo Marker white gezeichnet. Die Sterne habe ich aus dem Hintergrundkarton ausgestanzt und aus gelbem und orange farbenem Papier. 
I stamped the image with Memeno and coloured it with Copics. I drew the stiches with Copic multiliner and Signo Marker white. The stars are cut out of the background card stock and from yellow and orange card stock.

Materialliste
Supplies
Stempel / stamps: Impression Obsession E19029; Paper Artsy JOFY14
Stempelkissen / stamp pad: Memento rich cocoa
Stanzen / dies: Memory Box Cosmic Star Set 98464; XCut large dies XCU503410  Oval (LRG); 503406 Scalloped oval (LRG)
Copics 0, Y13, Y17, Y19, Y38, E00, E08, E11, E23, E35, E39, E77, R02, YR18
Marker: Copic multiliner sepia 0.3; Sogno white; Stampin Up only orange

An den folgnden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.
Crafty Cardmakers
Challenge #152 - Winter Birthday


Bastelschöppchen
Challenge - Ich gehe mit meiner Laterne

Colour Q
Challenge #318
Copic Marker Deutschland Blog
Challenge #27 - Licht/Leuchten/Kerzen/Feuer usw.

Kommentare:

  1. WoW! Ich wundere mich jedesmal was du mit den unscheinbaren Stempeln so anstellen kannst! Das ist echt der Wahnsinn! Auch die Karte von gestern ist der Kracher! Ich machst du das bloß?! Du bist und bleibst meine Muse!
    Ich danke dir für die lieben Worte auf meinem Blog! Ich freu mich immer total, wenn du mich besuchst :)
    Ich wünsche dir einen schönen 1. Advent!
    Fühl dich gaaaanz lieb gedrückt!
    Sylwia

    AntwortenLöschen
  2. yaayy I LOVVEE This Image (jealous hehe)
    she is so cute
    your copic coloring?? TWO THUMBS up Nicole
    So adorable and the color combo is perfect you used
    ach this is a clever card for all the challenge combo you put here
    Winner card for my book Nicole
    see you soon on my Post I miss your encouragement schatzy
    hugs
    Monika

    AntwortenLöschen
  3. Lovely bright, cheerful colours and a sweet image.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    AntwortenLöschen
  4. This is adorable and your coloring looks terrific! Thanks for joining us at ColourQ!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card thank you for joining us at crafty Cardmakers and more.
    Hugs Julie xxx

    AntwortenLöschen
  6. Such a sweet stamp and fun design! Thanks for joining us at ColourQ!

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!