Freitag, 19. Oktober 2018

Walross


So langsam wird es jetzt doch herbstlich bei uns, da kann ich dann auch mit den Winterkarten anfangen. Wobei ich ja auch das ganze Jahr über mal hier und da eine Weihnachtskarte für Euch einstreue.
It is slowly getting autumnal for us, so I can start with the winter cards. And you know, I am also sprinkling in a Christmas card for you here and there all year round.


Für diese Koloration habe ich meine Polychromos benutzt. Im Hintergrund habe ich mit einer Schablone gearbeitet, die ich mit einer Stanze aus Karton gestanzt habe. Die Sterne sind mit Glitzerpulver embosst.

For this colouration I used my Polychromos. In the background I worked with a mask, which I punched myself out of cardboard with a die. The stars are embossed with glitter powder. The text reads "winter mail for you".

 
Materialliste
Supplies
Stempel / stamps: Scrapbook Forever Winterpost
Stempelkissen / stamp pads: Versamark; Distress Oxides tumbled glass
Embossingpulver / embossing powder: Ranger Glitter turquoise
Polychromos 103, 131, 132, 169, 177, 180, 187, 190, 263, 280
Mitsubishi Unipin 0.3

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.

Kommentare:

  1. Was für ein entzückendes Kerlchen!
    Ein tolles Werk ist dir gelungen.
    LG Ilse (thera)

    AntwortenLöschen
  2. Super simple fun card. Lovely touch with the stenciled background. Thanks for sharing at ATSM this week.

    AntwortenLöschen
  3. Cute image, the stencilled background really anchors it.
    Thanks for sharing at ATSM. :)

    AntwortenLöschen
  4. Oh what a sweet card, love the cute critter and fab sentiment.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!