Freitag, 26. November 2021

Merry Christmas at Stamp Corner

 *** Dieser Post enthält Werbung. ***

*** This post contains advertisement. ***

Ho, ho, ho, jetzt schalten wir einen Gang hoch mit der Weihnachtskartenproduktion. Nachdem ich meine Adventskalenderprojekte abgeschlossen habe (dazu später mehr), kann ich jetzt die Weihnachtskarten machen. Ich benötige allein für mich knapp 50, uff. 

Ho, ho, ho, now we're shifting gears with the Christmas card production. Now that I've finished my Advent calendar projects (more on that later), I'm ready to make the Christmas cards. I need about 50 just for myself, whew.
 

Bei dieser Karte habe ich mal gar nicht gestempelt, huch! Als Fokuselemente dienten mir das Designpapier von Stamp Corner mit den weihnachtlichen Motiven und der Schriftzug von Lawn Fawn. Aus dem Designpapier habe ich drei Elemente in Kreisen ausgestanzt und mit grünen, etwas größeren Kreisen gemattet. Auf den Schriftzug habe ich weiße Nähte gemalt. Das Rechteck ist mit einer der neuen Slimline-Stanzen von Stamp Corner gestanzt. Die Nähte auf den Kreisen sind auch von Hand gemalt. 
 
For this card I have not stamped at all, oops! As focus elements there are the design paper from Stamp Corner with the Christmas motifs and the lettering of Lawn Fawn. From the design paper I punched out three elements in circles and matted them with green, slightly larger circles. I painted white stitching on the lettering. The rectangle is die cut with one of the new Stamp Corner slimline dies. The stitching on the circles is also hand painted.

 
Bei der Challenge von Stamp Corner gibt es natürlich auch wieder etwas zu gewinnen. Es würde mich freuen, wenn Ihr zahlreich teilnehmt und ich drücke Euch ganz fest die Daumen auf einen Gutschein. HIER könnt Ihr Eure Beiträge verlinken.

At the challenge from Stamp Corner you can be lucky and win something. I would be happy to see your cards and keep my fingers crossed for you to receive a coupon. You can link your art HERE.

 

Materialliste
Supplies
Stanzen / dies: Stamp Corner SCSLDIE-002 Deckle Edge
Designpapier Stamp Corner Paper Pack 05; Lawn Fawn #LF2694 Giant Merry Christmas; Quickutz Nesting Circles CC-SHAPE-14-024; EK Success 1"
Sakura 1.0
Stickles Golden Rod

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.
 
I have to admit, I love stencils, but tend to use dies much much more often. Why is that? Maybe because I am more of a "clean" stamper? With a die you have defined edges, even if it is a grunge design. It still is very defined. With a stencil it is much more arty. Funny, isn´t it? Though I have to admit, I love the look of what one can achieve with stencils. As said: It is so arty!
As You Like It Challenge
Grab my badge!

2 Kommentare:

  1. Cute, fun, and Christmas-y! Well done! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card, so festive and fun..
    Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

    Luv CHRISSYxx

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!