Dienstag, 24. März 2020

Helden - Heroes

*** Dieser Post enthält Werbung. ***
*** This post contains advertisement. ***

Derzeit gibt es so viele Helden. Jedem Einzelnen, der hilft, jeder Einzelnen, die hilft: Du bist mein Held! DANKE!!!
There are so many heroes out there at the moment. Each one who helps: You are my hero! THANK YOU!!!


Erst einmal habe ich jede Menge meiner Helden mit Ink on 3 gestempelt, dann mit Copics koloriert und mit der Schere anschließend ausgeschnitten. Ich habe sie mit Abstandspads unterschiedlicher Dicke auf meiner Karte arrangiert und den gestempelten Text ebenfalls mit Abstandspads montiert. Zum Schluss habe ich noch die Linien unten dazu gezeichnet.
First I stamped a lot of my heroes with Ink on 3, then coloured them with Copics and fuusy cut them. I arranged them with spacer pads of different thickness on my card and mounted the stamped text (You are my hero) also with spacer pads. Finally I drew the lines on the bottom of the card.

Materialliste
Supplies
Stempel / stamps: Stamp Corner SC-PS-0027Super Heroes
Stempelkissen / stamp pads: Ink on 3
Copics 110, B16, Y18, R29, E49, E30, E19
Tobow 847

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.

3 Kommentare:

  1. Cute card. Thank you for joining at the Crafter's Castle Anything goes challenge. - Priya Satish DT

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card!. Thanks for joining us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

    AntwortenLöschen
  3. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional layer it up” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!