Dienstag, 28. Januar 2020

Das fröhliche tanzende Schweinchen im Tütü

*** Dieser Post enthält Werbung. ***
*** This post contains advertisement. ***

Irgendwie lassen mich die süßen Schweinchen nicht los. Aber bei diesem hier tanzend im Tütü schmilzt doch jeder dahin, oder? Da kamen dann die fröhlichen Frühlingsfarben ganz von allein dazu, hihihi. 
Somehow the cute little piggies won't let me go. But everybody melts when seeing this one dacing in the cute tutu, right? And then the bright spring colours came along all by themselves.



Mein Schweinchen ist mit Ink on 3 gestempelt und mit Copics koloriert. An den Wangen habe ich noch mit einem Signomarker weiße Pünktchen zugefügt. Danach habe ich es von Hand mit der Schere ausgeschnitten. Das Designpapier unten auf meinem Tag habe ich erst mit der Tagstanze ausgeschnitten und dann an den Rändern kleiner geschnitten. Die Abschnitte habe ich dann noch oben als Bänder im Tag verwendet. Sowohl das grüne als auch das rosa farbene Designpapier habe ich oben mit einer Wellenstanze kurvig geschnitten. Die Worte sind aus einem Stempelset, das Schweinchen ist ein Einzelstempel. Beide sind von Stamp Corner
My piggy is stamped with Ink on 3 and coloured with Copics. At the cheeks I added white dots with a signomarker. Then I cut it out by hand with scissors. The design paper at the bottom of my tag I first cut out with the tag die and then cut it smaller at the edges. I then used the cut-offs as ribbons at the top of my tag. The green as well as the pink design paper I cut curvy at the tops with a wave die. The words are from a stamp set, the piggy is a single stamp. Both are from Stamp Corner


Materialliste
Supplies
Stempel / stamps: Stamp Corner tanzendes Schwein, SC-PS-0050
Stempelkissen / stamp pads: Ink on 3

Stanzen / dies: My Favourite Things MFT-375 PCD TRAD Tags, MFT-1111 Ocean Waves

Copics RV000, RV10, RV11, RV32, RV34, R56, W1, W5, YG00, YG25, G17
Polychromos 101, 252, 255, 132, 131, 193, 170, 266
Signo white
Nuvo Crystal Drops Gloss simply white, Bubblegum Blush

An den folgenden Challenges möchte ich mit meiner Karte teilnehmen.
I would like to participate into the following challenges with my card.

5 Kommentare:

  1. This is BEAUTIFUL!
    Thank you so much for entering our challenge at Crafty Calendar. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    AntwortenLöschen
  2. Who can resist a ballerina piggy?? So adorable! Thank you for sharing and for joining the Crafter's Castle Challenge Blog. ~ Tracy , DT Member

    AntwortenLöschen
  3. Love it, thanks for joining us at MAWTT , xxxx

    AntwortenLöschen
  4. ganz zauberhaft! Danke für deine Teilnhame bei papercraft-challenges

    AntwortenLöschen
  5. Hi Frida
    Love your cute card.
    Thanks for joining in at MAWTT.
    Best wishes.
    Ang.

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!