Samstag, 4. Juli 2015

Baby elephant

Endlich habe ich wieder Zeit, in meinem Bastelzimmer zu sein und etwas Kreatives zu machen, yieha! Ich war auf Reisen und heute ist es definitv zu heiß um draußen zu sein. Ich hatte 39°C (102°F) und das im Schatten, wohlgemerkt. Also ganz klar viel zu heiß um im Garten zu arbeiten, aber das werde ich nun tun, nachdem ich meine Karte gepostet habe :)
I finally found the time to get to my craft room again and be creative, yieha! I was traveling and now that I am back, it is much too hot to be outside during the day. We had 39°C here today (which is 102°F)! And I am talking about the shadow. So definitely no good idea to work outside in the garden. ... that I will do after posting my card from today :)


Ich habe nach einem Sketch von Paper Smooches gearbeitet und auch die neidlichen Elefanten und die Kantenstanzen sind von dieser Firma. Kleine Akzente habe ich noch mit meinem beliebten Signo White Marker gesetzt, aber nur dezent, denn es sollte eine Karte im CAS Stil bleiben.
I worked after a sketch from Paper Smooches and also the cute elephant stamp and the border dies are from this company. I added some little accents with my favorite Signo White marker, but only very decent, since the card was supposed to be in CAS style.

Materialliste 
Supplies
Stempel / stamps: Paper Smooches A little lovin, Woodware JGCL508 Jane´s Script
Stanzen / dies: Paper Smooches Borders 2
Copics C1, C3, C5
Signo White Marker
Stempelpad / stamp pad: Stampin Up brocade blue

Paper Smooches Sparks
June Sketch
Everybody-Art-Challenge
Challenge #331 - Clean and simple
ShowCASe Your Style
Challenge #18 - Colour
Kreativzeit-Challenge
Challenge #28 - Tiere an Land

1 Kommentar:

  1. A gorgeous CAS card Nicole, a super design and colour scheme.......your cute elephants are adorable and beautifully coloured!!

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Everybody Art Challenge.

    AntwortenLöschen

Your feedback makes my day!